Gyakori kérdések

Az alábbiakban összegyűjtöttük az Okosgazdi.hu használatakor felmerülő leggyakoribb kérdéseket. Remélhetőleg itt te is gyorsan megtalálod a válaszokat kérdéseidre. Amennyiben mégse, úgy kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, szívesen segítünk.

Hogyan tudok vásárolni az Okosgazdi kisállat webáruházában?

Ezt illetően lásd részletes útmutatónkat az "Így vásárolhatsz nálunk!" oldalon.

Rendelhetek-e telefonon?

Igen, erre is lehetőséged van, csak hívd ügyfélszolgálatunkat a 06-20-402-8079-es telefonszámon.

Van-e mód a megrendelésem személyes átvételére?

Ha személyesen szeretnéd átvenni a rendelésed, akkor a kosár oldalon az átvétel módjánál válaszd a "Személyes átvétel" opciót. Személyes átvételre Budapesten, a Háros utca 7. szám alatt van lehetőség, hétköznapokon 8:00-16:30 óra között. A termék átvételének legkorábbi lehetséges időpontjáról emailben értesítünk. Fizetni készpénzben tudsz. További információk és megközelítés...

A munkahelyemre is kérhetem a kiszállítást?

Igen, akár a munkahelyedre is kérheted megrendelésed kiszállítását.

Mikor és hogyan kézbesít az MPL futárszolgálat?

Az MPL futárja jellemzően munkanapokon 8-17 óra között próbálja meg kézbesíteni a csomagodat. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet során nem talál a megadott címen, akkor másnap ismételten megpróbálja kivinni számodra a csomagot. Mindkét esetben jellemzően telefonon is megpóbál elérni. Viszont, ha másodszor se talál a megadott címen, akkor a csomagot a legközelebbi postára viszi, amiről természetesen értesítést hagy számodra. Ezt követően a megadott postán 10 napig még mindig átveheted a csomagot.

Miért tanácsoljátok, hogy adjam meg a mobilszámomat rendeléskor?

A minél gördülékenyebb kézbesítés érdekében javasoljuk, hogy add meg a telefonszámod, amelyen a futár el tud érni mielőtt érkezik, vagy ha éppen nem talál.

Családtagom, ismerősöm is átveheti-e a megrendelésem?

Igen, amennyiben az átvételkor történik a rendelés árának kiegyenlítése, akkor azt más is átveheti helyetted. Ellenkező esetben az átvevő félnek egy a rendelés adatait tartalmazó 2 tanúval hitelesített meghatalmazást kell bemutatnia a kézbesítőnek.

Nem kaptam visszajelzést emailben, mit tehetek?

Amennyiben az oldalunkra történő regisztrációdról vagy rendelésedről nem kaptál  visszaigazoló emailt, kérjük lépj velünk kapcsolatba a regisztrációkor vagy vásárláskor megadott email címről.

Mennyi időn belül számíthatok a kézbesítésre?

A kiszállításra jellemzően 1-3 munkanapon belül számíthatsz, amelynek időpontjáról külön emailben értesítünk. Csomagkövetésre is lehetőség van, amit illetően szintén részletes tájékoztatást kapsz tőlünk.

Hogyan fizethetem ki a megrendelésem?

Házhozszállítás esetén a megrendelésedet a futárnak fizetheted ki. A legtöbb futárnál bankártya leolvasó készülék is van. Raktárunkban történő személyes átvétel esetén készpénzzel fizethetsz. Csomagautomatás rendelés esetén bankkártyával fizethetsz. Postán, MOL töltőállomáson, COOP és Media Markt áruházban készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz.

Hogyan találhatok meg egy adott terméket az Okosgazdi kisállat webáruházban?

Javasoljuk, hogy használd a termékek oldalon található szűrőket. A webáruházunkban megvásárolható termékeket igen sok szempont szerint kategorizáltuk, így számtalan szűrési opciót használhatsz. Ezáltal elképzelhető, hogy az általad konkrétan keresett termékhez képest egy jobb opciót is találsz. Ha nem találod a kívánt terméket, lépj velünk kapcsolatba, igyekszünk segíteni megtalálni a kívánt terméket, vagy megfelelő alternatívát ajánlunk.

A vásárlást megelőzően regisztrálnom kell az oldalra?

Ha még nincs regisztrációd az oldalunkon, akkor első vásárlásodkor automatikusan létrehozunk számodra egy fiókot, amiről ezt követően minden információt megkapsz majd emailben.

Nem tudok bejelentkezni az oldalra?

Ennek általában a legjellemzőbb oka, hogy bejelentkezéskor elírtad az email címed vagy a jelszavad. Javasoljuk, hogy nézd meg, hogy melyik email címmel is regisztráltál az oldalra. Ezt például megteheted úgy is, ha rákeresel az Okosgazdi szóra az egyes email fiókjaidban. Amennyiben a jelszavadra nem emlékszel, akkor lásd az alábbi pontot.

Elfelejtettem a jelszavamat? Mit tegyek?

Ilyenkor kérj egy új jelszót, amelyet a bejelentkezés formon található "Új jelszó igénylése" linkre kattintva tehetsz meg. Ha ezt követően esetleg nem kapnád meg az új jelszó beállításához szükséges emailt, akkor lépj velünk kapcsolatba, igyekszünk segíteni.

Új email címem van, hogyan tudom azt a profilomon megváltoztatni?

Ehhez nem kell mást tenned, mint írnod nekünk egy levelet az új email címedről, megjelölve benne a profilodat, amelynek címét meg szeretnéd változtani. Ezt követően mi rövid időn belül módosítjuk az email címedet.

Biztonságban tudhatom a regisztrációkor, illetve a webáruházban történő rendeléskor megadott személyes adataimat?

Személyes adataidra kiemelten figyelünk, illetve azokat mindig a magyar tövényi előírásoknak megfelelően kezeljük. Vásárláskor csak olyan adatokat kell megadnod, amelyek feltétlenül szükségesek a megrendelésed biztos kézbesítéséhez. Emellett https titkosítást alkalmazunk, így adataid a lehető legnagyobb biztonságban vannak a velünk való adatkapcsolat, kommunkáció során is. Az adatkezelési és adatvédelmi szabályzatunkat itt tekintheted meg.

Hogyan kapom meg a rendelésemhez tartozó számlát?

A kiszállított csomag mindig tartalmazza a kinyomtatott számlát is.

Bruttó vagy nettó termékárak kerülnek feltüntetésre az oldalon?

Az oldalon bruttó árak szerepelnek, amelyek már tartalmazzák a magyarországi 27%-os áfát.

Módosíthatom a személyes adataimat a rendszerben?

Természetesen a személyes adatait - mint például a számlázási vagy szállítási címed - bármikor módosíthatod a profilodon.

Megrendelésemet követően módosíthatom-e a számlázási vagy szállítási címet?

Ha ilyen irányú igényed merülne fel, kérjük, lépj velünk kapcsolatba a rendelésed leadását követően minél hamarább. Amennyiben rendelésedet már átadtuk a futárszolgálatnak, akkor sajnos általában már nincs lehetőség a rendelési cím módosítására.

Visszaküldhetem-e a terméket, ha az nem felelt meg?

Bármely megvásárolt terméket 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted. Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatod vissza. További információkat az elállási jogról és annak alkalmazási módjáról itt találhatsz.

Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendő?

Kérjük, minden esetben nézd át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni! Ha a termék átvételekor észleled a sérülést, akkor ne vedd át, hanem küldd vissza az árut, és készíttess jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni. Ha mégis csak az átvételt követően vetted észre, hogy a megrendelt termék sérült, akkor kérjük, fényképezd le az adott terméket a sérüléssel együtt és a képeket küldje el részünkre emailben.

Mi a fő különbség a jótállás és a termékszavatosság között?

Vásárlóként jótállási igénnyel akkor léphetsz fel, ha a terméket rendeltetésszerűen használtad és az meghibásodott, míg szavatossági igényt azon termékhibákért érvényesíthetsz, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Az 1 éves jótállási idő alatt nem a vásárlónak kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában, hanem a gyártónak vagy a kereskedőnek. A 2 éves termékszavatosság esetében viszont a bizonyítási kötelezettség a teljesítést követő első 6 hónapban a gyártott vagy a kereskedőt, utána pedig a fogyasztót terheli. További információkat illetően kérjük, tekintsd át a jótállásról és szavatosságról készült tájékoztatónkat.

Külföldre is lehet rendelni?

Magyarország egész területére kézbesítjük a megrendeléseket, külföldre viszont jelenleg még nem szállítunk ki. Romániában élő vásárlóinkat testvéroldalunkon, az okosgazdi.ro webáruházon keresztül szolgáljuk ki.

Ha segítségre van szükségem, hogyan léphetek veletek kapcsolatba?

Ügyfélszolgálatunk elérhető emailben és telefonon (06-20-402-8079) is.

Utoljára módosítva: 2024.02.13